vismut

Gott Nytt År!

Publicerad 2008-12-31 14:28:11 i Allmänt

Jag tänkte inte göra någon 2008-årslista men något som snurrar i mitt huvud över "årets bästa" är i alla fall pizzan i Odense samt pommesen och bearnaisesåsen på Fula ankungen i Odense så de får symbolisera 2008.
Sen finns det tre filmklipp som är värda att titta på. Nej-ni-får-inte-gå-ut-klippet är Stefans och Lenas favoritklipp. Den gör sig verkligen på en 50" TV :-)

Jag får napp (skruva upp ljudet i början så hör ni hur avis Axel är :-P; Man tager vad man haver, sa Axel om håven)
Umesh får napp
Nej, ni får inte gå ut!


Ni kan få årets bild också. Kanske inte så mycket för bilden som sådan utan mer för Åsas brakf...ehh, brakflabb när vi tittade på bilderna precis efteråt. Jag verkligen rullade på gräset av skratt!


Åsa på Hollufgaard.


Igår saknade jag någon som kunde säga: Björn ta på dig det där och det där på nyår. Tillslut bestämde jag mig (manchesterjeans - det du mamma!). I natt kom dock ett mail angående festens dresscode - suck.


IKEA och Biltema har stängt på Nyårsafton. Bara så ni vet...


Nu ska jag stryka skjortan. Gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela