vismut

I riskzonen

Publicerad 2008-12-04 17:40:35 i Allmänt

Det finns dagar då man absolut inte ska vara hemma och ha magsjuka och det är dagar efter julfester på jobbet. Speciellt om man dessutom är den personen som sluddrade mest på festen. Vi var alla förvånade att Rikard blev så glad av folköl men förmodligen var han väl lite sjuk redan igår så att han inte tålde så mycket.

Vi i labbet går mest omkring och väntar på att själva börja må illa. Jag ska bara inte bli sjuk. Usch så långt jag kommer att ha till (en fungerande; det står en i hallen nu...) toa om jag måste springa. Dessutom ska jag på två roliga fester i helgen så nejnejnej. Jag är immun mot sånna där virus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela