vismut

Idol

Publicerad 2008-12-26 11:47:29 i Allmänt

Det har varit en lugn jul hittills. Efter att Oscar drog till Skåne redan dagen före julafton så har jag inte så många (dvs. nästan ingen) kompis kvar i Motala över Jul. Pelle finns ju visserligen i Vadstena men jag har bara varit hemma. Tills igår när Maria och John tvingade med mig på öldrickning med Pierre. Motala tillhör de städer där man går ut på Annandagen istället för Juldagen så det var inte så mycket folk och vi hamnade- återigen- på Bryggeriet. Det fanns karaoke och efter att John tagit ton två gånger var det min tur att ställa mig på scenen. Tyvärr var jag lite för ivrig. Han som hade hand om karaoken sa att det var en låt och sen var det jag. Så efter en låt hoppade jag upp på scen och stog där. Sen fick jag sällskap av en tjej som sa att nu var det hennes låt (9 to 5) men jag fick hjälpa henne. Jaja, vrickade väl tungan. Efter låten hoppade jag av scenen men då började min låt så det var bara upp på scen igen och så fick jag dessutom hjälp av tjejen. Yea, ni kan se på kort #2 hur fotograferna flockades runt scenen!

Idag är det Annandagsbandy och Annandagsbal. Jag hoppar dock över balen - det kan vara svårt att dansa med stelfrusna fötter...


Japp, Odense-posen sitter där fortfarande!


Är man populär så är man

Kommentarer

Postat av: Ulrika

Publicerad 2008-12-27 23:53:31

vad sjöng du då?

Postat av: Björn

Publicerad 2008-12-30 15:17:08

Paranoid! Den är lättsjungen och passade in på Brygget :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela