vismut

Näst högsta någonsin

Publicerad 2008-12-21 21:10:19 i Allmänt

Jag ligger lite efter i utvecklingen. Mamma har ett usb-minne med större kapacitet än mig och pappa har köpt en platt-TV. Sen har de köpt en ny soffa också. Den är jättehög och man sitter som en kung i den. Vissa dinglar dock med benen.

Förutom en fin lägenhet har renoveringen även gett mig större muskler efter allt tränande jag gjort istället för att vara hemma under fem veckor. Min morbror undrade om jag äter steroider. Tss, han har inte sett mina matlådor!

Nu ska jag sova fem nätter i mammas och pappas sovrum. Jag tror att jag kommer få en tältsäng i år så jag slipper golvet men jag kommer fortfarande att få kämpa mot snarkningar och katter.

Söndag kväll: Björn väger in på 79kg. Vi får väl se hur långt över 80-gränsen han ligger om en vecka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela