vismut

Nya rum

Publicerad 2008-12-30 15:35:14 i Allmänt

Sen i lördags är jag tillbaka i Linköping. Jag har målat om (själv!) i min hall och jag är supernöjd! För idag hade jag inte tagit ut semester så jag var på jobbet typ 2h och "fixade". Sen gick jag ner till stan och köpte 3 par nya byxor som tyvärr inte var på rea samt köpte något mousserande vin till mig och Umesh att skåla i imorgon (köööööööööööö!). Det är skönt att sova utan snarkningar nu fast det är absolut inte roligare att vakna 07.20 resp. 07.25 av spikande/borrande i trapphuset. De verkar hålla på i 20min sen slutar de och gör inte om det på hela dagen. Suck.

Ulrika efterfrågar bilder på min lägenhet så kör i vind:


*nöjd/stolt*


Nytt golv och ny matta i köket. Ska bara hitta på en lösning för micron också.


Nya soffbordet


Lite finare badrum än förut ;-)

Kommentarer

Postat av: Ulrika

Publicerad 2008-12-30 17:17:58

Fint Björn! Gillade särskilt ditt fräscha badrum ovh den lilla pallen med växten i hallen. Jättefint!

Postat av: Björn

Publicerad 2008-12-30 17:23:33

Ser du den rosa mattan i badrummet Ulrika!

Postat av: Åsa

Publicerad 2008-12-30 19:16:09

oo, hallen ser ju ut att vara superfin! Och soffbordet var jättesnyggt också!

Postat av: Hanna

Publicerad 2008-12-30 19:31:19

Oj, fint målat! Soffbordet är oxå jättefint och nu kom jag på vad det ser ut som; Bruno Mathsons mycket kända bord superellips!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela