vismut

Pest eller kolera

Publicerad 2008-12-08 18:11:13 i Allmänt

Sen jag äntligen kunde flytta in i mitt sovrum igen för en vecka sedan så har jag fått ett litet problem. Jag får inte in P1 på radion längre. Som jag redan skrivit för länge sen så får jag bara in P1 och RixFM i mitt sovrum och jag vägrar vakna och bli förbannad och då går Rix bort direkt. P1 är inte heller bra för ofta är det väldigt intressanta grejer (naturmorgon och mode!) så jag snoozar lite länge.
Nu verkar P1 ha bytts ut mot Lugna favoriter. Inte heller det är en radiokanal jag vill vakna till. Sen finns det en kanal som jag haft oturen att ratta in två gånger nu innan jag släcker - Linköpings närradio. Suck, häromdagen var snubben som pratade "murrig i halsen" pga. det fuktiga vädret. Dessutom citeras Världen Idag och så bjuds det på lovsång. Ikväll ska jag ge mig själv ytterligare en chans att ratta in P1. Lyckas inte det kommer jag bli väckt av Nokia-kärringen ("Klockan är noll sex trettio. Det är dags att gå upp") från och med i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela