vismut

Boy next door

Publicerad 2008-12-04 19:50:50 i Allmänt

Igår var det alltså julfest på jobbet. Eller julfest och julfest. Vi hade beställt italiensk buffé istället. Rikard och jag tyckte dock att det såg lite ont ut om mat men vi blev mätta.



Rikard och jag stod för underhållningen - tipspromenad. En av professorerna (som inte är professor men ändå) var absolut sämst medans hans doktorand, min favorit (eller inte) vann. Hanna var också duktig men åkte dit på utslagsfrågan. Sen var det Singstar och jag tror att de flesta faktiskt sjöng. Till slut var det bara två spicegirls ett fyl..., ehh, Rikard och jag kvar. Sen tog det slut och jag kom hem till en lägenhet med en ynka fungerande lampa. Jag tog en handduk och sprang in och duschade hos Axel.


Black Sabbath - Paranoid. Rikards mick funkade visst inte...


Sista låten. Spice Girls feat. Lotta och Eva. Vad Rille gör vet jag inte. Dricker?


Och idag när jag kom hem såg det ut så här:


Kyl och spis i hallen.

Alltså:


Ingen spis!

Så nu är jag hos Axel igen och lagar mat. Passar på att duscha och använda hans toa lite...

Kommentarer

Postat av: Yxel

Publicerad 2008-12-04 20:00:16

Gäst i huset precis när man flyttat in! Mm!

Postat av: Ulrika

Publicerad 2008-12-05 09:24:11

Du kan ju vara nöjd, du får det ju fint och fräscht sen. Jag ska få en ny spis och jag är lycklig.

Min regina populär ska åka på semester!

Postat av: Lena

Publicerad 2008-12-07 13:21:09

ok jag har bränt en skiva med bilder nu... och det HELT utan stefans hjälp



så det så

Postat av: Björn

Publicerad 2008-12-07 16:36:26

Duktig flicka, Lena!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela