vismut

-Hip Hip Hooray, for....Alex!

Publicerad 2008-02-17 11:09:24 i Allmänt

Jag har haft en jätterolig helg även om jag inte fått så mycket gjort. I fredags lyckades bara Umesh och jag att komma tillräckligt tidigt till Flamman för att komma in men vi tror att vi regerade dansgolvet hela kvällen. Bra musik (2xGyllene Tider och Jimmie Dean :-P) och mycket folk.
Igår började jag scanna av marknaden efter en ny kostym. Efter att fått höra "sträck på dig!" i nästan varje affär så gick jag omkring på stan med Linköpings rakaste hållning. Det kan också bero på att jag var med om en högtidsstund på Hemköp. Japp, det är nämligen där som jag fick kvittera ut min examen. Lite konstigt...

På lördagskvällen var det 50-årskalas hos Bossen. När alla barn var som mest livliga blev jag otroligt trött men eftersom jag ville visa mig vuxen (somliga hade roligt åt att jag som 24-åring var yngst efter barnen) så stannade jag. När barnen tystnat så piggnade jag till igen även om det var långt ifrån tyst på kalaset. Bossen mummlade förresten något i form av "my best group ever" så det var väl ett ganska gott betyg!
När alla som fyllt 30 och inte fyllt 10 gav upp fortsatte festen lite till hemma hos Rikard för att titta på hans grodor. Tyvärr var inte grodorna så sugna på att visa upp sig så jag såg ingen. Inte heller blev det något dansande men det kanske var lika bra.

För er som inte har hört låtarna som skulle vinna eurovisionsschalgerfestivalen bara de ställde upp så kommer länkarna här. Men VARNING! De är som virus som infiltrerar din hjärna så att du vaknar mitt i nätterna och nynnar på refrängen...

http://www.youtube.com/watch?v=lKjUAlb799M

http://www.youtube.com/watch?v=PIvn7b4LbMc&feature=related

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela