vismut

Tjock? - Nä då!

Publicerad 2008-02-06 19:14:08 i Allmänt

Idag var det en kvinna på jobbet som undrade om jag gått ner mer i vikt för hon tyckte att jag blivit smalare i ansiktet. Konstigt att ens fråga. De ser ju mina portioner vid lunchen varje dag. Åtminstånde 2 gånger i veckan är det någon som kommenterar att jag har mycket mat.

"- Åhhh Gud! Ska han äta allt det där?!"
"-Vi måste snart köpa större tallrikar." etc etc.

Så extrem är jag inte men damer/kvinnor/tjejer äter ju typ ingenting och är man då ensam man på avdelningen så sticker man ju ut.

Fast igår var jag lite extrem. Stor frukost, stor lunch, semla 14.30, spiktårta (två bitar) 15.00, lite pytt innan gymmet o sen kyckling med ris. Plus frukter och proteindrink också.
Jag berättade det här för kvinnan som tyckte att jag såg smal ut och hon bara skakade på huvudet och sa att hon var avundssjuk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela