vismut

Arkivet

Publicerad 2008-01-20 21:46:48 i Allmänt

Hmm. Kollade igenom lite blogginlägg. Så här skrev jag 30 augusti förra året:

Gymmade för första gången på länge. Över en månad i alla fall och antalet gånger jag varit på gymmet sen i mitten på maj kan förmodligen räknas på ena handens fingrar. Möjligtvis något mer finger. Men nu ska det bli ändring! Jag har redan kommit igång med springandet (en hel vecka!) och jag planerar att gymma 2ggr/veckan o springa 3ggr/vecka nu i början av hösten innan den eventuella snön kommer (är nog inte så långt bort. Hade vantar på mig i morse).


Det är ju så man blir mörkrädd när man vet hur det blev! Och ni som inte vet kan ju gissa... Inte undra på att mina biceps minskat.

Kommentarer

Postat av: Ulrika

Publicerad 2008-01-21 17:50:05

Du kommer ju aldrig att få lika stora biceps som jag om du inte gymmar på :)

Postat av: Björn

Publicerad 2008-01-21 22:06:23

Hahahaha. Ehh, nej.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela