vismut

Kattvakt

Publicerad 2008-01-15 19:20:26 i Allmänt

I helgen har jag varit kattvakt åt Sator. Det var trevligt med sällskap fast lekandet (springa runt och göra ljud, dricka ur mitt vattenglas, försöka krypa in under min bäddmadrass och välta tavelramar) på natten hade jag helst sluppit. Men det var kul att mötas i hallen när jag kom hem från Platens i lördags natt!
Fast roligast i min lägenhet var förstås akvariet som hittades efter 5 minuter.
image53

image54
Fiskmat>Kattmat
image55

image56
Ett tag trodde jag att hon kunde gå genom låsta dörrar men tillslut hittade jag henne i ett hålrum under soffan.
image57
I överskåpet till kylen efter att ha använt min rygg som språngbräda.

Kommentarer

Postat av: MammaÅsa

Publicerad 2008-01-15 20:25:36

Haha, hög igenkänningsfaktor där!
Språngkortet var duktigt fångat!!

Postat av: Ulrika

Publicerad 2008-01-16 21:58:45

Hahaha kortet i luften var ju fantastiskt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela