vismut

Någon mer än jag?

Publicerad 2008-01-20 21:37:33 i Allmänt

Igår var jag på Flamman. Det var skitkul! Massor med folk och bra musik. Idag skulle jag iväg och simma med min ursäkt att inte gå iväg var att det var handboll på TV. Känns bra att ha kommit igång med träningslivet igen... Men jag kan också skylla på träningsvärk. Körde igenom kroppen på ett lätt gympass igår men eftersom det var ett antal månader sedan som jag lyfte skrot så åkte jag på träningsvärk ändå.
Såg ett videoklipp från september 2006. Då var jag brunbränd efter Cypern och värsta (hehe, kanske inte) stora (större än nu iaf) armmusklerna! Vart har de tagit vägen? Jag skyller på labbet och att det har funnits roligare saker att göra... Men nu ska det bli ordning igen. Ska satsa på fjällmaraton i år och enligt mina källor ska det visst vara ännu tuffare än förra gången jag sprang så det är bäst att börja träna.

Imorgon får jag nya skåpsluckor i köker. Skönt. Sen är allt (nästan, har felanmält kyl/frys) Stångis ska göra för mig gjort.

En tanke: Är det någon mer än jag som sköljer ur decilitermåttet efter att ha mätt upp vatten? Jag tror jag gör det varje gång men varje gång tänker jag dessutom på hur onödigt det är.

image58

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela