vismut

Smått&Gott

Publicerad 2008-01-30 19:26:56 i Allmänt

Idag har jag:
  • Slagit mig i pannan när jag startade datorn på jobbet - en liten bula och 4h huvudvärk.
  • För andra dagen i rad funderat på att byta yrke till rubrikmakare/löpsedelmakare. Man får ju skriva vad man vill! Eller vad sägs om "Mätning av din fot kan avslöja dold sjukdom".
  • Först varit jättearg på försäkringskassan men sedan accepterat och gått vidare.
  • Fått ett samtal från käkcentrum på US. En trevlig kvinna som tre och ett halvt år efter att de fick min remiss från tandläkaren undrade hur det står till med mina käkar.
Nu ska jag:
  • Städa akvariet.

Kommentarer

Postat av: Ulrika

Publicerad 2008-02-01 18:20:45

Inte för att vara sån. Men...JAG ÄLSKAR FÖRSÄKRINGSKASSAN!!! Jag ska få 2331 kronor insatta på mitt konto 8 februari fick jag ett meddelande om igår. LOVE IT!!

Postat av: Björn

Publicerad 2008-02-02 17:18:22

"/(%!%!&/%¤%/(&/)=(

Hehe, grattis Ulrika. Du bjuder på öl om vi hamnar på samma fest när du är i Linköping nästa gång. Bara så du vet...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela