vismut

Update

Publicerad 2008-01-13 17:39:32 i Allmänt

Det är visst en ganska så stor lucka i bloggandet i slutet av december. Jag vet minnsan vad jag gjorde på typ all min vakna tid och det kommer det bildbevis på här.
Jag renoverade min hall!
Som ni ser på första kortet så var det en ljus-blå-grå tapet som kändes ganska så trist innan jag började fixa till den. Det tog mycket längre tid att ordna allt innan jag kunde börja måla. Skåpsluckorna var väldigt svåra att få ordning på för att det skulle se någorlunda snyggt ut. I början tyckte jag att det var VÄLDIGT gult men nu är jag riktigt nöjd. Jag hade också tänkt att byta golvet i hallen men det skjuter jag upp till nästa gång jag vill leka händig. Nu är det bara knoppar till skåpen som saknas och så ska jag måla golvlisterna sen är allt klart!
image49

image50

image51

image52

Jag ser visst att jag borde torka av fettfläckar från ytterdörren också:-)

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2008-01-13 19:46:14

Det ser ju hur fint ut som helst. Bra jobbat! :)

Postat av: Ulrika

Publicerad 2008-01-16 21:58:17

Oj oj oj vilken handy man!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela