vismut

Varning!

Publicerad 2008-01-09 21:52:12 i Allmänt

Nyligen hemkommen från att ha sett Arn på bio. Jag hade hört (av en tjej (spelar roll för mitt resonemang)) att filmen skulle vara bra även om hon inte trott det. Jaja, tänkte jag, det är väl bara för att det är någon kärlekshistoria inbakad i all action (fördomar och förutfattade meningar - jag erkänner). Men allvarligt, det var snarare så att det var någon actionhistoria inbakad i all kärlek! Ojojoj, jag satt verkligen och led i 2h 19min minus några minuter på slutet. Så fort det kom en svart ruta (kommer då och då. Kanske där tv ska visa reklam i framtiden) hoppades jag att filmen skulle vara slut. För att spä på den mindre trevliga filmupplevelsen ytterliggare så drog det kalluft på en snart återhämtad förkyld Björn och så hade de ganska många ljudtekniska problem idag. menmen. Nu har jag sett Arn i alla fall.

Medelåldern på publiken var nog 56år med medianen 63år - om någon undrar.

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2008-01-10 08:45:39

Hmm.. var det jag som var dendär "tjejen" kanske?? Jaja, jag tyckte iallafall att den var bra. Och produktionen helt klart godkänd för att vara svensk film! Sådetså :)

Postat av: Sofia A

Publicerad 2008-01-10 18:59:03

Jag tyckte att den var bra.. håller helt med Åsa!

Är det bra med dig annars Björn?
Jag har precis fått min efterlängtade doktorandjänst här i gbg efter två månaders projektanställning.
Kram!

Postat av: Hanna

Publicerad 2008-01-10 22:09:58

SÅ alla jag har snackat med tyckte att den var kass förutom Åsa alltså :p Det börjar luta åt att jag inte går och ser den på bio som det var tänkt utan nöjer mig med att se den hemma istället.

Och Björn: dumt att sitta i drag och kanske bli förkyld igen nu när vi snart drabbas av vinterkräksjukan, ju!

Postat av: Björn

Publicerad 2008-01-11 15:24:47

Nej Åsa, tjejen hette Rut.
Men vet någon om det kommer fler filmer? Den där filmen kan väl inte ha varit så dyr att producera eller byggde de upp nya kloster och borgar från grunden?

Postat av: Hanna

Publicerad 2008-01-11 19:01:58

Jag har för mig att jag har läst att de har spelat in 2:an samtidigt som den första filmen.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela