vismut

Down on the ground again

Publicerad 2008-07-08 17:44:51 i Allmänt

Idag har jag tyckt att mycket varit skit:
  • Det är bara tisdag
  • Alldeles för många arbetsdagar till semester (8)
  • Att solen inte visat sig och att det har regnat snudd på konstant sen i lördags kväll
  • Jag har väl i princip visat att min hypotes (som var Nature-klass...) inte håller
  • Min ländrygg är för svag för att klara 9 mil på skidor
  • Att solen inte visat sig och att det har regnat snudd på konstant sen i lördags kväll
  • Folk tycker att jag är taskig när jag egentligen är snäll (haha, fast vill man inte tillhöra den ironiska generationen får man nästan skylla sig själv)
  • Att det inte varit över 15 grader i Linköping sedan natten mot söndagen
  • Mina balkongväxter badar i vatten
Fast imorgon är det ju onsdag och då har halva veckan redan gått. Dessutom är det bara 7 arbetsdagar kvar till semester då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela