vismut

Kommentarer

Postat av: Pierre

Publicerad 2008-07-11 20:45:23

Ehhh, skulle bara surfa lite innan min mat blev klar. Och nej jag är inte hungrig längre, men ser helt klart potentiella party-tricks till den 19:de, detta kan gå hem här hemma i norrland. Jag avsätter en kvart åt din show, Björns öronvaxcirkus!



Ta med badkläder, det kommer att bli bakisdopp tillsamman med bävrarna i Fjälån, och var glad om det då är 11 grader och då i luft och vatten tillsammans, bortskämda sörlänning!



Har precis sprungit lite, börjar kännas ok upp till 15 km (förutom att jag just nu är lite yr och matt för att jag inte kan äta pga dina öronvanor)

Postat av: Björn

Publicerad 2008-07-12 08:50:25

På söndag ska jag ta 2 mil är tanken!

Postat av: Ulrika

Publicerad 2008-07-14 08:49:16

Hahaha jag höll på att dö när jag såg den här bilden med linjalen i helgen. Mest för att du hade ditt örondjur kvar och kunde mäta det!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela