vismut

Rikard+Björn=Sant!

Publicerad 2008-07-18 16:18:04 i Allmänt

Mm. När Rikard och jag slår våra huvuden ihop snubblar vi över någor mycket intressant. Även om Rikard ska tjuvarbeta på vår idé nästa vecka (mitt protein!) och jag kanske kommer och pratar med honom och Bossen någon gång när han är tillbaka så ska jag koppla bort här och nu. Skorna är knutna och nu börjar den - Semestern!

Tåg till Östersund ikväll för att fira 30års-kalas. Sen åker jag förbi Umesh i Bollnäs på vägen hem. Sen blir det några dagar i Motala innan det är dags för nästa 30års-kalas här i Linköping. Och veckan efter är det 25års-kalas i Lund och sen blir det Ö-sund igen. Jag ska med andra ord tågluffa i sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela