vismut

Den här helgen har varit Hur Bra Som Helst!

Publicerad 2008-06-08 22:08:13 i Allmänt

Kan väl visa helgen i bilder:

Fredag 6/6
Fiske i Risebo (utanför Åtvidaberg). Jag fick en fisk som tyvärr förlorades vid håvningen. Finns en kul video....

Umesh tjuvmetade och lyckades fastna i en tall. (Video finns!)

Glass i Åtvid. Alla vägrade att ta smaken Regnbåge eftersom vi inte fick någon under fisketuren. Sen blev det inflyttningsfest hos Jonas och Suss fast fiskarna var trötta och drack mest vatten...

Lördag 7/6

Påmastning av Oscars segelbåt för en segling på Vättern

Grill, sång och gin i Medevi.

Söndag 8/6

Strandhugg och sill-lunch

Skogsklädda på upptäcktsfärd

Så här varm var inte Vättern på hela förra året!

Alla utom jag hoppade från klippan...

Och här, vid Hammarnäset, släpptes jag av och blev hämtad av pappa. Jag var väldigt sugen på att ringa Bossen och ta semester i två dagar så jag hade kunnat följa med på resten av seglingen. Nu sitter jag här hemma och är jättetrött och lite röd i pannan (flikarna - glömde smörja in dem...). Ska ta en timmes sovmorgon imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela