vismut

En varm helg

Publicerad 2008-06-01 20:02:42 i Allmänt

Jag skrev tidigare att jag inte såg fram emot helgen men jag har ändrat mig lite. Det var hur svettigt som helst att gå till Konsert och Kongress i lördags iklädd skjorta och kostymbyxor. Slipsen hade jag i fickan och jackan över armen. Promenaden tog väl 5min men det var som ett kortare träningspass. Väl innomus var det svalt och skönt och nu har jag mitt diplom. Som ni ser så bockade jag mig ordentligt för dekanus.
image97

Idag har jag cyklat/gått runt i bar överkropp i nästan 3 timmar. Det kliar lite på ryggen men det känns som om jag har klarat mig ifrån att bränna mig. Imorgon är det tillbaka till labb. Bara 1,5mån kvar till semester. Fast det går inget vidare på labb just nu. Det känns som ett rejält döläge. Jag labbar ju knappt så några resultat kan jag inte få tag i. Dessutom har ventilationssystemet i växtrummet fått fnatt så i fredags hade vi bara 14.5 grader istället för normala 20. Inte konstigt att Hanna hittar cold induced stress proteins i sina resultat.

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2008-06-02 17:47:07

Ni ser lite skakis ut hela bunten!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela