vismut

Eye for the Tigern

Publicerad 2008-06-30 20:21:29 i Allmänt

Rikard hade morgonmöte med Bossen idag (en vecka klarade han av att ha semester...) och jag fick rapporterat att Bossen hade varit på ett superbra humör. "Bästa morgonmötet någonsin", sa Rikard. Kul för mig då att det gick över ganska fort, typ tills jag hade möte. Sånt smittar av sig och sen hade väl inte jag heller världens roligaste humör resten av dagen i dag heller (haha, fast inte lika kasst som i fredags!). Efter jobbet gick jag och min mörka skönhet ner på stan på presentjakt och så åt vi på Nancy's. Jag gillar inte att bli avundsjuk på andras mat så jag tog samma som Umesh. Då säger tjejen i kassan: Jasså, är det ni två! Umesh och jag tittade på varandra och tänkte samma sak (träffade vi henne i helgen eller varför känner hon igen oss?). Tydligen förväxlade hon oss med två andra som alltid beställde samma sak. Eller så försökte hon bara vara rolig...
Sen var vi förbi Åhléns (var finns det leksaksaffärer nere i stan?) och det var väl ett mycket givande besök kan vi väl lite hemlighetsfullt säga!

Imorgon blir det avskedsvinkning till Max-Planck-Sebbe (eller MP-Sebbe som han tydligen föredrar) nere på stationen, tyvärr har vi inga tyska flaggor att ta med och vinka med.

Kommentarer

Postat av: Umesh

Publicerad 2008-06-30 21:26:31

Tack för dejten idag bjöös... ber om ursäkt att jag inte eskorterade dig hem till dörren sen :-)

Postat av: Björn

Publicerad 2008-06-30 22:02:12

Tack själv! Känns ju rätt bra att du fick en riktig dejt på köpet :-P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela