vismut

Guess who is home!

Publicerad 2008-06-09 08:12:23 i Allmänt

Det blev ingen sovmorgon i morse för jag vaknade samma tid som vanligt. Därför är jag lite seg i huvudet vilket märks påmina tankebanor:

Kommer ner till min cykel: "Titta, den där cykeln är lik min reservcykel (som blev snodd). Hmm, det är också en Monark. Och lyset är också trasigt. Det är ju min. Hmm, jo, jag har ju gjort så där med extralyset. Den är inte låst. Vad ska jag ta för lås? Äh, jag bär upp den"

Så nu står min reservcykel i min lilla hall. Men allvarligt. Snor man en cykel från ett cykelrumm så är det väl extremt dumt att parkera den utanför samma hus? Nu väntar jag bara på att den som tog mitt hänglås på Worldclass ska börja använda låset för jag har fortfarande en nyckel kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela