vismut

Produktiv

Publicerad 2008-03-08 11:10:18 i Allmänt

Klockan är elva och jag har redan simmat en timme och varit på labb och fikat med Rikard. Resten av dagen blir nog lite lugnare...
Efter förra gången som jag var och simmade fick jag ont i nacken för att jag kände mig tvungen att hålla upp huvudet över vattenytan för att inte förlora mina linser. Därför har jag nu köpt simglasögon. Jag kommer nog att slippa ont i nacken men fy va äckligt att se allt skit som flyter omkring i vattnet! Hårstrån, plåster, hudavlagringar etc etc och det är ju ändå bara stora saker som ögat kan se. Blä för allt annat som man får i sig genom kallsupar!

När jag ville ha akvarieväxter av Rikard så fick jag även fiskar + en räka med på köpet. Den där räkan (Roger i Rikards akvarium men Gunnar heter den hos mig) gömmer sig mest bakom en stor rot men i onsdags hände något mycket ovanligt. Gunnar var ute på upptäcksfärd och lät sig fotograferas!

image59
This is Gunnar

Kommentarer

Postat av: Ulrika

Publicerad 2008-03-09 10:25:02

När ska du äta upp Gunnar? En smarrig räkmacka?

Postat av: Björn

Publicerad 2008-03-09 10:33:26

Du är så morbid! Gunnar ska inte ätas upp!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela