vismut

Vårtecken?

Publicerad 2008-03-21 12:09:44 i Allmänt

På jobbet har de en lista där man får skriva upp vårtecken. Ibland känner jag mig som en nörd som skriver dit saker som "vilken lärka?" när jag vet vilken lärka de menar. Men ändå. Rikard har svårt att glömma traumat med spindeln och som ni kan se placerade han den bland övriga vårtecken.

image70


Fast vadå vårtecken? Den här veckan kom vintern till Linköping och jag lärde mig att termometern nog gör bättre nytta någon annanstans än att ligga i mitt nya kylskåp som håller temperaturen bra...
image71


image72

Ytterligare en jobbig sak med att simma är att klorlukten är svår att tvätta bort. Oj så många anledningar det finns att inte simma! Fast nä, det är helt ok att simma.

Kommentarer

Postat av: Ulrika

Publicerad 2008-03-28 16:12:48

Dåligt uppdaterat. Ja jag ville bara säga det. OCH, fy va nördiga ni är på er avdelning. Är det på ornitologiavdelningen du jobbar eller? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela