vismut

Hockeysäsongen är över

Publicerad 2008-05-18 21:39:06 i Allmänt

Om man inte räknar NHL då men där har jag inte så stor koll. VM avslutades med en riktigt bra hockeymatch, Ryssland- Kanda. Topp tre+1 hockeymatcher:


  1. Sverige - Finland (VM 2003)
  2. Sverige - Kanada (OS 1994)
  3. Ryssland - Kanada (VM 2008)
  4. Sverige - Kanada (gruppspelet OS 2002)
Fast sen så var det ju skapligt kul att kolla hockey i CC under NHL-strejken. Djurgårdens powerplay, LHCs Huselius, Knuble, Morrison...


(Kul inlägg va, Ulrika? ;-))

Kommentarer

Postat av: Ulrika

Publicerad 2008-05-20 08:23:49

Haha you know me. Jag började läsa seriöst, sen såg jag att hela inlägget var hockey. Då gick det snabbt att läsa igenom :)
Jag kanske också skulle lägga in lite hockey referat?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela