vismut

Old news

Publicerad 2008-05-29 18:49:01 i Allmänt

I morse kom Rikard till labb och hävdade att han var sur på mig. Anledningen var att jag är snygg! Tydligen hade Rikard och hans flickvän diskuterat en av hennes kompisar igår. Hon ville ha en kille som inte bara var snygg utan snyggsnygg. Rikards flickvän hade då berättat för honom att den enda av hans kompisar som kunde passa in på snyggsnygg var - Jag!
Rikard försökte även få henne att berätta i vilket fack han hamnade men fick bara något mummel till svar :-)

image96
Snyggsnygg!

Idag har vi gått omkring på labb och trott att det bara varit en "vanlig" solig dag för det har varit en behaglig temperatur i labbet. Sen fick vi för oss att gå ut en stund och då sprang vi rakt in i en fruktansvärd eld-vägg! Oj så varmt det var. Sen började det visst brinna på soptippen och då var vi tvungna att stänga fönstrena för det luktade, ehh, rök.

Jag ser faktiskt inte fram så mycket mot helgen. Det känns som om den kommer att försvinna på saker som tar tid. Det kan bli 30 grader i helgen och vad ska jag göra i 4h på lördag? Jo, iklädd kostym + slips ska jag först träna på att ta emot ett diplom för att jag är klar Master of Science i två timmar. Sen ska jag ta emot diplomet inför publik och det tar också två timmar. Sommarens kanske varmaste dag kommer att försvinna i ett hav av svett som jag inte kan göra något åt :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela