vismut

SNABBT

Publicerad 2008-05-23 22:54:32 i Allmänt

Är på blixtvisit i Motala för att fira pappas födelsedag och första gången jag surfar snabbt här. Wow. Det känns som hemma hos mig även om det känns som om den här datorn är lite snabbare. Det borde den inte vara så nog dags att ta tag i det där med format c: hemma snart. Imorgon eftermiddag blir det återfärd till Linköping för att gå på 25år x2-födelsedagsfest på kvällen.
Imorgon ska jag sova länge. Natten till igår bråkade jag med mina kuddar till strax innan fyra på morgonen. Tror jag har en sån natt per år och det är alltid lika jobbigt. Men jag ser det från den ljusa sidan så nu kommer det inte hända mer det här året!

Kommentarer

Postat av: Ulrika

Publicerad 2008-05-24 11:37:28

Snodde sig sovkalsongerna också? Jobbigt läge.

Postat av: Charlotta

Publicerad 2008-05-24 12:53:08

Födelsedagskalas nu igen. Du måste vara en tårt-magnet Björn! Hallå då kan du säga hej till mitt motala-favvoträd från mig :) varför har du reklam här! Det är ju superirriterande! tjänar du nåt på det...?

Postat av: Björn

Publicerad 2008-05-24 17:04:39

Ulrika, jag trodde jag hade berättat för dig att jag var tvungen att kasta mina sovkallingar. Minns du inte hur ledsen jag var:-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela