vismut

Bara för dig, Ulrika

Publicerad 2008-11-03 18:43:01 i Allmänt

Förlåt att jag förstörde ditt måndagshumör! För att ge dig ett bättre tisdagshumör kan jag berätta att jag har fått ett säng-erbjudande under tiden för renoveringen. Jag kanske borde åka dit redan ikväll för nu är det riktigt kallt här! 17.2grader (plus dock...) i hallen. Inte ens kylklampar på termostaten hjälper. Imorgon ska jag nog ringa Stångis.

Idag fick vi smaka på bröllopstårta på jobbet. Hanna bjöd på citronfromagetårta och schwarzwaldtårta. Mums.

Kommentarer

Postat av: Ulrika

Publicerad 2008-11-04 08:49:54

Tack Björn! Det lyfte mitt humör. Nu är nästa steg: Var är sängen?

Ps. 17.2 grader är INTE okej!!

Postat av: Björn

Publicerad 2008-11-04 18:22:10

Bockhornsvägen 3...

Postat av: Ulrika

Publicerad 2008-11-05 08:47:10

Det är alltså hos Åsa och Johan? Boooooooring :)

Postat av: Björn

Publicerad 2008-11-05 17:57:18

Vadå? Åsa och Johan är väl inte tråkiga ;-)? Jag ska läsa kurs nästa vecka och ursäktade mig till Bossen (eftersom jag inte hinner labba) med att veckorna efter så kommer jag jobba hela tiden för att slippa vara hemma. Då tipsade han mig om att det både finns vilorum och dusch på jobbet...

Postat av: Hanna

Publicerad 2008-11-05 20:27:50

Jag erbjöd honom att sova här och ta hand om mina växter men han blommor men han avböjde för att det är för att det är för långt att cykla ;p

Postat av: Ulrika

Publicerad 2008-11-06 13:43:10

Jag trodde ju att det var nån spännande flamma som erbjudit dig en sängplats ;)

Ta med dig Hannas växter och sov på labbet. Då var allt löst. Vad hade ni gjort utan mig?

Postat av: Björn

Publicerad 2008-11-06 18:40:56

Ulrika: I wish, men man vet ju aldrig vad Björn har för hemligheter...

Nu ska jag i alla fall sova på Bockhornsvägen några nätter nästa helg för det behövdes en kattvakt. Hmm, är det inte katten som är björnvakt i så fall?

Postat av: Ulrika

Publicerad 2008-11-07 08:37:01

Tell me all about it..

Jag förstår inte hur de vågar lämna er ensamma där. Katten och Björnen kommer riva hela haket (såklart!). Hahaha, jag är på fredagshumör!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela