vismut

Dags att röra på sig

Publicerad 2008-11-09 21:58:06 i Allmänt

I fredag var det jag som fick anordna Sebbes fest. Han var på besök i Linköping men hans bröder lät honom inte ha festen i "sin" lägenhet eftersom mamma o pappa skulle komma dagen efter. Alltså var festen hos mig men värden själv dök inte upp förrän sent... Det var en lyckad fest med Singstar trots att jag fick stryk hela två gånger!



Idag har jag tömt sovrummet, badrummet, hallen, en garderob och skafferiet. Dessutom har jag lagat massor med matlådor, tvättat och bytt vatten i akvariet. Jag var också på labb. Ensam var jag inte, både Åsa och Rikard tyckte också att labbet var en bra plats på en söndag.

Tröskaregatan-känsla igen!

Jag har dessutom sprungit för första gången på länge. Efter två Danmarks-resor och därpå följande förkylningar har jag märkt att mer än jag hoppar om jag hoppar framför spegeln i bar överkropp (alltså har jag kläder på nedre delen av kroppen. Bara för att förtydliga...). Nä, nu så är det hårdkörning ala tidig höst igen. I veckan blir det kanske bodypump med Åsa och Johan.

Imorgon klockan sju kommer det folk hit. Frukost och tandborstning på jobbet!

Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2008-11-12 00:48:07

hade jag varit med hade jag också slagit dig i singstar, moahaha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela