vismut

Ett kvitto, någon?

Publicerad 2008-11-12 20:54:28 i Allmänt

Vad är friskvård enligt Linköpings Universitet?

Gymkort - ja
Maratonavgift - nej
Joggingskor - nej
Dans - ja
Entréavgift till Flamman - Vet inte (men vem tar kvitto?)

Så, mitt problem är att jag (och Lotta på jobbet) blev övertalad av simhallen att teckna gymkort på autogiro ("det blir inga problem"). Nu har dock Universitetet som policy att inte betala ut hela avgiften på autogirot utan bara det som jag hunnit betala hittills i år. För mig blir det 860:-. Simhallen "kan inte skriva ut ett kvitto på hela summan" så som det är nu går jag miste om 1140:-. Så om någon har ett kvitto på massage, simning, gym, DANS eller någon annan friskvård kan ni ju höra av er. Jag hittade ett kvitto från PAUS på jobbet idag. 800:- presentkort till Masha när hon disputerade. Löser sig inte den här soppan tänker jag lämna in det utan att skämmas. Då saknas det bara 400:-. Skit att jag inte har kvar simkortskvittot från januari när jag inte var anställd. Fast någon annan kanske har?

I övrigt har jag för första gången vintertid varmt och skönt i min lägenhet. Just nu har jag störst problem med natt/morgonkissandet. Hur jag gör? Ja, nöden har ingen lag brukar det väl heta...?


Inget element, ingen dusch, inget handfat och framförallt - ingen toa

Kommentarer

Postat av: Ulrika

Publicerad 2008-11-13 12:53:51

Ja jag antar att det mörka i hörnet är lite urin.

Postat av: Björn - kisskillen #2

Publicerad 2008-11-13 19:01:13

Nja, i så fall är det någon av byggjobbarna.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela