vismut

Naken bland folk

Publicerad 2008-11-23 22:19:56 i Allmänt

I helgen har jag inte gjort något alls. Eller, jo det har jag väl men inget speciellt. Mest segat. I lördags var jag hur seg som helst efter veckan och utgång. Lite jobb och lite simning blev det i alla fall. På kvällen började jag se The exorcism of Emily Rose på TV. Jag brukar inte se skräckfilmer men Rikard hade tipsat om den. Jag hade redan tackat nej till att följa med Rikard på fest men mitt under filmen börjar operation övertalning från två andra personer om att följa med ut. Jag hade precis gett efter - jag skulle bara se till nästa reklampaus. Fast då höll jag på att somna så det blev varken film eller fest.

Nu är jag väldigt less på att ha så här stökigt. Så fort jag tar i något får jag slipdamm på händerna. Undrar hur hälsosamt det är att bo i den här skiten.

Rubriken? I måndags blev jag av med min halskedja på gymmet. Troligast skulle väl vara att jag klumpat bort den men jag är övertygad om att nån snodde den. Hur som helst så känner jag mig naken utan. Guldfynd i veckan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela