vismut

Ommöblering

Publicerad 2008-11-19 21:12:18 i Allmänt

Idag låg det en liten lapp på köksbordet: "Vi ber er att ta bort saker framför påmärkta fönster för håltagning. På torsdag den 20/11, med start kl 07.00"

SUCK! Fönstret det talas om är helt blockerat av min säng. Under sängen finns dessutom två garderober och ett skrivbord. Vilken tur att Christian kom och lånade min kamera ikväll så jag fick lite bärhjälp. Men positivt: Jag träffade en av byggarna idag och han sa att nästa vecka skulle de börja kakla badrummet och veckan efter, om golvet torkat, skulle de sätta in toan igen. Gött, bara två veckor kvar då... Mm, ikväll blir det rakning i diskhon.

Imorgon har jag fikadag på jobbet. Nu har jag bakat två äpplekakor. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela