vismut

Reta mig inte för då jäv...

Publicerad 2008-11-05 18:06:06 i Allmänt

Ok, vad kan få mig irriterad? Listan har visserligen minskat senaste året men topp två är:

1: Lågt blodsocker

2: När experimenten inte fungerar

En kombination av båda är inget vidare. Men idag är jag bara irriterad över en hel labbdag på valla utan att ha lyckats med det jag skulle. Inte vet jag, eller någon annan, vad felet är. Ska jag skylla på alla oss eller maskinen? Maskinen så klart!

Suck. Lite mat kanske? Lax, potatis och sås. Popcorn i soffan under en filt med the och piss på tv vore kanske också en idé om det inte vore för att det just är piss på tv...

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2008-11-05 20:15:46

Men näe vad trist att det inte funkade, jag tycker att hela den där oxygen nånting-maskinen verkar vara lite halvkass faktiskt så skyll på den! Eller möjligtvis på den som köpt in den nya elektroden :p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela