vismut

Could have supported us when we retire

Publicerad 2008-10-30 21:52:50 i Allmänt

Fick hem Hello Saferides nya skiva i brevlådan idag. Nu har jag lyssnat igenom den 4 gånger och jag gillar den! Det är speciellt två låtar jag kommer nynna på imorgon. Jag säger inte vilka för Hanna kommer kalla mig för något med Emo. Mm, kanske ska fortsätta att lyssna och karva mig lite i underarmarna.



Det är bara två veckor tills de börjar renovera min lägenhet nu. Jag måste nog sätta upp små lappar lite här och där för att se om någon har lust att få lite sällskap i novembermörkret (o blasket! Kör mer bil så vi slipper det här!) för det känns lite jobbigt att sova i ett kaos.

Skrev jag inte att jag jobbat för sista helgen på ett bra tag nyss? Hehe, jag vet i alla fall vad jag ska göra på lördag. Helt frivilligt dock. Just nu är det väldigt roligt att jobba så det är väl bäst att passa på!

Nyss kom Sator på weekend-besök hos mig. Med sig hade hon en chokladkaka. Det finns en anledning till att jag aldrig har godis hemma. Nä, nu ska jag ta sista biten för ikväll. Eller näst sista...

Kommentarer

Postat av: Pierre

Publicerad 2008-11-02 21:43:04

Du har lika bra musiksmak som maraton talang ser jag!

Postat av: Björn

Publicerad 2008-11-03 18:36:30

Var du ironisk nu? Du lyssnar väl bara på henne för att hon är från Östersund kan jag tänka.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela