vismut

Ingen risk att jag blir tjock i alla fall

Publicerad 2008-10-14 20:32:57 i Allmänt

I söndags var det skördedags på balkongen! Eller, jag började plocka ordning på allt som står där och passade på att titta till morötterna. Vitlöken var inte riktigt färdig men morötterna blir nog inte större. Goda var de inte heller...


HÄR SKULLE EN BILD PÅ DE SMÅ MORÖTTERNA IN MEN USB-KABELN ÄR VISST PÅ JOBBET. KOMMER IMORGON!


Idag har jag labbat på Valla igen. Ensam i mörkret i tre timmar. Ja, det var synd om mig. Trött blev jag också. Fast det berodde nogh på att resultaten inte blev riktigt som jag ville. Ok, det var inte helt kasst men varför måste en sådan sak som variation få förekomma? Det vore bättre om allt var svart eller vitt.

I måndags kom de från Stångåstaden och tittade vad som skulle göras. Jag fortsatte min vana trogen att tjata om min köksfläkt. Bygg-killar har sagt att den var felaktig medan reparatören (2st!) sa att den var ok. De här männen bara skakade på huvudet och sa att den bara var halvfärdigt byggd. Skönt att fler än jag är smarta. Aja, har jag levt med imma på fönstren vid spagetthikok i snart ett år står jag väl ut två månader till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela