vismut

"Ingen stress - bara fart och fläkt ändå"

Publicerad 2008-10-05 18:09:15 i Allmänt

På gruppmötet i fredags fick Rikard och jag veta att våra presentationer på konferensen ska vara jättebra. "Alla" är där och våra framtida karriärer hänger på våra 25min i rampljuset. Även om jag har vetat om det så är det lite extra jobbigt att bli påmind om sånna saker... Jaja, i veckan som kommer ska jag i alla fall fixa de sista (?) resultaten som jag vill kunna visa på konferensen och jag är lite skraj eftersom jag kommer att behöva hjälp med en av mätningarna på campus-valla. Hoppas verkligen att den som ska hjälpa mig kan sin sak men jag är inte säker.

I fredags var jag bjuden på Rikards flickväns födelsedagsfest i Motala. Utgång till Bryggeriet blev det. Sist jag var där höll Oscar på att åka på stryk och jag låg väl rätt illa till jag också när jag skulle hjälpa till. Det var inte mycket bättre den här gången. Det fanns inte ens en garderob att hänga av sig jackan i och dansgolvet var, ehh, litet (om det nu ens fanns något). Partyt tog slut när en i sällskapet skålade och pajade ett glas som skar upp hans finger så det blev en tripp till akuten för några.

I lördags plockade mamma, pappa och jag svamp. Jag hittade ett riktigt praktexemplar av blomkålssvamp!


Väl i Linköping igen blev det en sväng till Flamman. Roligaste: det här sms:et som kom från ett för mig okänt nummer. Thank God för eniro!

Men good for you!! Asshole!
För vi ingenting med nånting att göra. GÖRA you jul ja!!


Hanna säger alltid att folk som använder två utropstecken har någon form av mental störning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela