vismut

Mask på ögat och under skon

Publicerad 2008-10-12 11:04:54 i Allmänt

Labbandet i onsdags gick över förväntan. Jag lyckades hålla mig lugn hela dagen. Fick två sms av varandra beroende personer att jag skulle vara snäll mot min lärare för dagen. Nu kan jag labba själv, så på tisdag blir det Valla och labb igen. Det är lite konstigt hur snabbt vissa drar slutsatser om resultat. Hade jag (och Alex) varit lika snabba hade jag redan haft 5 publicerade artiklar - visserligen helt felaktiga men ändå:-)

Jag har nytt LIU-kort och en ny bild. Jag fick en vit mask mitt över ansiktet och trodde att det skulle vara så - tills jag såg Hannas kort. Well, det kanske bara var en framtidsutsikt för vad som skulle komma i helgen................

Planerna för helgen var: utgång, jobb, simning och strumpinhandling. Jag har klarat av de tre första och nu ska jag få följa med Åsa och Johan till tornby så då ska jag köpa strumpor och jobbtofflor. Man ska inte missbruka ordet 'kris' men just nu har jag en stor strump-kris.

Alla som lätt blir äcklade slutar att läsa här. Jag menar allvar. Även vissa tuffa killar pallar inte det här.

Jag har haft en soppåse som var lagom att kasta i torsdags. Jag ställde den i hallen men glömde den i två dagar. Den hade inte hunnit börja lukta men igår kom jag ihåg att kasta den. Lyfter upp påsen och ser massor med stora (typ 1cm) maggotar krypa omkring i botten på hinken! Några rammlade ner på golvet och det krasade härligt när jag råkade splatta en med skon. Jag var väldigt lugn men tyckte samtidigt att det var skönt att jag var ensam hemma... Jag tog inget kort men de var lite som dom här som kröp på en grävling förra året. Fast mina var färre och större! Nu har jag i alla fall jagat ut den stora spyflugan som förmodligen var orsaken till maggotarna.


MarioCart på Nintendo wii är det roligaste tv-spel jag någonsin spelat. Jag tror att jag är beroende. Igår lyckades jag faktiskt att köra två hela lopp utan att säga något. Jag hoppade i och för sig upp och ner de gånger jag körde utanför banan, men jag svor i alla fall inte...

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2008-10-14 20:28:48

Lite fluglarver har ju ingen dött av. Att se bilder på Björns örondjur däremot har fått stora starka män att däcka...

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-10-24 22:07:42

guuu va roligt du verkar ha i din vardag björn....;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela