vismut

Satsar man inget så vinner man inte

Publicerad 2008-09-14 20:39:07 i Allmänt

När jag kom hem ifrån gymmet i torsdags blev jag inringd till en dubbel födelsedagsfest i Ryd. "Alla" var där och efter en stund hamnade vi framför datorn för att titta på kort från våra första Linköpings-år. Haha, det var ganska kul att se hur mycket folk har förändrats. Om jag får rösta så är väl Axel den som har ändrats mest fast det är hård konkurrens. Vi slutade titta vid 2005 med anledningen att då kunde vi faktiskt se ut som idag och det ville vi inte skratta åt:-). Jag bad Christian att skicka ett kort på mig som jag kunde publicera här för att visa min förändring. Han måste ha valt med omsorg men tyvärr visar de inte hela mig.
Skulle jag låta bli att visa dem så skulle han väl anklaga mig för censur så här kommer de, sex år och minst sex kilo sen:
 

I mitt rum på Arrendegatan





Umesh i bakgrunden




I helgen har jag varit hemma i Motala hos pappa. Mamma har åkt till Kina och ska vara där i över två veckor. I lördags plockade vi svamp och idag har vi hälsat på hos farmor. Vi har också åkt runt på östgötaslätten för att jag ville kryssa röd och brun glada men lyckades inte se mycket mer än några kråkor...

Den här veckan blir en läsningsvecka. Jag har massor med artiklar/sidor att läsa innan nästa vecka. Usch!

Kommentarer

Postat av: Ulrika

Publicerad 2008-09-15 08:17:48

Kom ner till mina föräldrars place ute på landet så ska du få se på glador!



Ps. Det är roligt att se på gamla bilder. I viss mån. Förresten så såg jag på Björns tolkning av modern dans igår kväll. Jag gillar masken på golvet.

Postat av: Åsa

Publicerad 2008-09-15 08:39:48

Haha, nu inser jag att vi måste också varit så små som vi tycket dom nya studenterna ser ut nu!

Postat av: Björn

Publicerad 2008-09-15 17:50:03

Ulrika: Hade det inte varit för de opartiska domarna hade jag vunnit med min dans!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela