vismut

Dumme Schweden

Publicerad 2008-09-24 21:16:47 i Allmänt

Ojojojo. Efter en lång dag sitter jag här snurrig. Jag tror att falafelstället la något i min mat, typ hasch eller nått. Mm, samtidigt som det var en lång dag så var det en bra dag. Fast sista timmen var lite seg, en av danskarna som kommer från ett företag somnade...

Igår var vi svenskar på ett löp-/styrkepass längs kanalen här i Odense samtidigt som tyskana drack öl på hotellrummet. Efter passet gick tyskarna, österrikiskan och italienskan och vi till ett pizzaställe. Jag åt nog den godaste pizzan någonsin! Sen blev det en öl på hotellet innan vi "hit the zack".

Typiskt danskt: Hårda stolar

Bra start på dagen. Tappade bort en lins och var därför sur ett bra tag.

Bra slut på dagen. Blodsocker i botten och blev retad av / retade Åsa.

Igår fick Rikard och jag reda på att vi båda ska hålla presentation på fotosynteskonferrensen i Köpenhamn om tre veckor! Det var bara tre personer inom vårt område som blev utvalda - Bossen är stolt.


Matvägning i skolan

Fina omgivningar. Vi sprang förbi Zoo.

Man fick akta sig för hundskitar.

Rörelseöskärpa pga spänstiga pojkar.

Just nu i Odense; location Åsas rum:
Luffarshack
Björn vs Åsa: 3-0
Åsa vs Rikard 3-1

Sen gav de upp...

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2008-09-26 17:04:48

Livet är hårt när det värsta med dagen är att bli retad av Åsa.



Hanna - elak

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela