vismut

Ingelsson et ähh.

Publicerad 2008-09-02 18:20:09 i Allmänt

Idag kom svaret från tidskriften som vi skickat in "min" artikel till: "...After careful consideration by the editors and also a member of the Editorial Advisory Board, I’m afraid we must return the manuscript to you...I am indeed sorry to have to convey this decision to you. ... The work is very carefully done and I am confident that the results are reliable. ..."

De tyckte helt enkelt att det var för mycket "icke-resultat" för att platsa i deras fina tidning. Aja, jag är inte helt nedslagen och jag tror inte Bossen är det heller för vi har redan vår strategi för framtiden klar. Fast det hade samtidigt varit skönt att lägga ner det här projektet och fokusera på min andra, coola, projekt.

Nu börjar Tito-rättegången part 2. Om jag inte hade haft så mycket att göra hade jag (och Hanna) suttit på aftonbladet.se och läst allt som skrivs om Tito. Det är lite underhållande faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela