vismut

Det hjälper inte att hoppa men det känns lite bättre

Publicerad 2009-04-05 13:05:51 i Allmänt

En av masspekarna på jobbet är konstant bokad nu för tiden så då gäller det att utnyttja helgerna. Rikard skulle köra igår och jag idag. Men nog ********* läckte den ******* HPLC'n när jag skulle köra. För att få ut min agression står jag och hoppar och precis då kommer Rikard in i rummet. Han fick höra många fula ord (ungefär samma som jag fick höra förra helgen när det läckte för honom) men själv var han lugnet själv efter en Thomas DiLeva-show igår....

Själv var jag på HG tillsammans med Umesh. Han pratade om att hans favoritöl numera fanns på stor flaska så jag köpte oss varsin. Oj så mätta vi blev!

Och nu till träningen: 40min löp och gymning igår. Idag blir det nog bara en promenad men det blir kul ändå...
Sofia: Tråkigt med allergi! Du får satsa mer på att simma i simhallen än att vara ute i löparspåret!
Pierre: Nöj dig inte med halva promenader om du ska ha någon chans mot mig ;-)

Kommentarer

Postat av: SofiaA

Publicerad 2009-04-05 17:35:13

Jo men jag ska ju springa varvet här i gbg i maj. Måste löpträna! Det är lite som höghöjdsträning det här med pollen. Står man bara ut när det är tungt så blir man belönad när man kommer ut på andra sidan.. :)

Postat av: P

Publicerad 2009-04-08 18:50:16

Ha ha ha ha, gosse lille!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela