vismut

Förföljd

Publicerad 2009-04-08 21:11:38 i Allmänt

Den här veckan har alla de tre bodyattack-instruktörerna gått samman för att attackera min body. Det började under passet i måndags när instruktör #1 under en del av passet mycket medvetet tar fler steg än de fyra man skulle ta för att springa in i mig. Efter mitt "Hey!" får jag ett "Japp, här gäller det att se upp!" som svar.
Igår var jag och simmade och vem var det så som städade inne i duschrummet? Jo, instruktör #3. Det här är väldigt intressant tycker jag. Händer det någonsin att en 20-25 årig kille städar DAMERNAS duschrum? Ni som har koll får gärna berätta för mig.
Och så idag då. Jag står på stairmastern på gymmet när instruktör #2 kommer ut från motionssalen och får syn på mig och kommer fram och pratar. Nog för att jag är väldigt dålig på att fatta när någon flörtar med mig men det här kunde inte ens jag missa. Nä, tur det är påskledigt från allt vad pass heter nu på ett tag så att jag kan få hämta andan :-)

Kommentarer

Postat av: SofiaA

Publicerad 2009-04-09 08:14:14

Ja det händer faktiskt att unga killar städar hos damerna! Det är lite obehagligt..



Glad Påsk!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela