vismut

Kortkort

Publicerad 2009-04-19 20:32:44 i Allmänt

Inget bloggande på nästan en vecka beroende på att det inte har hänt något intressant alls. Efter jobbet har jag mest gått hem och vilat min förkylning och imorgon är det dags att göra träningscomback. Enligt mitt schema har jag missat 4 löpturer nu så nu är det dags.
Ja och egentligen finns inte så mkt att blogga om nu heller. I helgen har jag mest jobbat men idag tänkte jag ta en cykeltur längs stångån. Jag fick grus i ögat och linsen flyttade sig långt bak i ögat men tillslut lyckades jag både gräva fram den och få in den igen. Det var dock lite svårt att fixa det i blåst.
Hursomhelst blev inte cykelturen speciellt lång för jag fick för mig att dte var dags för en klippning igen så jag åkte hem  till Johan och Åsa och kom lagom till fika. Jag var modigare den här gången så nu har jag 7mm istället för 9...

Jag är lite sugen på att vara med i Robinson. Det som stoppar mig är att man blir helt genomgången i media och att jag tror att min "karriär" skulle skadas mer än den skulle gynnas av ett deltagande.

Nu börjar stora födelsedagsveckan. Jag tror inte att jag känner någon som fyller 22 april men annars så har jag en, två, eller tre födelsedagsbarn varje dag en vecka framåt.

Kommentarer

Postat av: Ulla bulla

Publicerad 2009-04-19 21:33:32

Åh va roligt det skulle vara om du var med i Robinson! Jag skulle heja på dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela