vismut

Mexican flu

Publicerad 2009-04-30 16:00:08 i Allmänt

VWR är ett företag som vi köper kemikalier etc. från. Det är lite biltema style över som för vissa saker är rätt kassa, speciellt deras egna märke. Idag fick jag mail från dom med subject Skydd mot svininfluensa.
Kolla in följande länk och få er ett gott skratt. Speciellt om ni scrollar ner till 'övrigt' och läser om moppen och moppskaftet!

http://se.vwr.com/app/Header?tmpl=/sup_promotion/mexican_flu/pandemic.htm


Hittills i veckan har inte mycket hänt. I måndags missade jag dock min vaccinationstid. Jag kom på det senare under BodyAttacken när jag såg en tjej med ett typiskt vaccinationsplåster på axeln. Då fick jag den där härliga känslan i kroppen när jag kom på att jag glömt min tid. Nu har jag dock också ett litet plåster för jag fick komma idag istället.

Vad som händer ikväll vet jag inte men något måste jag väl hitta på. Enligt Extra Östergötlands horoskop är jag på ett gott humör och så skulle jag som singel få en 'smaskig överaskning' under dagen.

Kommentarer

Postat av: SofiaA

Publicerad 2009-04-30 17:32:20

haha, ska nog köpa mig en mopp så jag är beredd!



Grattis i efterskott förresten!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela