vismut

När du får oväntat besök

Publicerad 2009-04-01 21:27:42 i Allmänt

Igår mellanlandade Oscar hos mig innan han åkte vidare till Motala. Efter maten så tänkte vi ta en promenad men vi hann bara ner på stan sen tyckte vi båda att biljardverkade roligare. Jag måste skryta om att jag vann tre av fyra partier eight-ball. Haha, fast det är verkligen inte bästa spelaren som vinner. Jag är urkass på biljard men om jag låter motståndaren hålla på med en ensam 8 tillräckligt länge så hamnar den eller den vita allt som oftast i fel hål vilket ger mig segern... Nä fy, biljard är roligt men verkligen inte min sport. Jag lyckades faktiskt skada mig också. Efter ännu en misslyckad stöt gå jag ner på huk men tappar balansen och gnider armbågen mot heltäckningsmattan=brännskada.

Så, idag börjar hårdträningen inför Vansbro, Mallorca (beachen...), Vålådalen och Lidingö. Bodyattack, gymning, simning och jogging. En vilodag (fredag) i veckan. Fast simning är inte så påfrestande så det är också en form av rehabdag. Dessutom finns skön bastu. Fram till 12 juli är det fokus på simning men successivt måste löppassen bli fler och fler = gymningen försvinner? Hursomhelst. Den här veckan blir det ingen ledig fredag för jag ska följa med Åsa på hennes första bodyattack men jag får väl ta det lugnt någon dag i helgen istället.

Bäst med 1:a April 2009: Fint väder, mkt labbande och premiär för mina nya skor. Dessutom var jag ovanligt snäll idag.

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-04-02 21:12:55

Ja så snäll har du inte varit på mycket länge. Är det planeringen av all träning som gör att du inte har energi nog att vara elak längre?

Postat av: Björn

Publicerad 2009-04-02 21:35:42

Antingen det eller att Rikard är på semester och inte smittar mig med sin d..., ja.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela