vismut

På fjärde dagen återuppstånden - nästan iaf

Publicerad 2009-04-13 18:25:35 i Allmänt

Vad har jag gjort med all ledig tid och super-påskväder? Legat i sängen/soffan och febrat. Både i Motala och här. Jag känner mig lurad. Visst har jag varit förkyld och så till och från men däckad i feber i flera dagar var över tre år sedan jag var. Och när händer det? Jo, efter att ha börjat nya vanor med massor av antioxidanter (hehe, min nya tidning gav mig massor med fix-idéer...) och en tsk honung varje morgon ("jag har inte varit förkyld en enda dag sen jag började med det"). Jo tjena. I onsdags visdade vågen på 81kg och igår på 78 och jag lär inte ha gått upp något idag direkt.

Så med en förkylning from hell (alltså när det gör ont i huden av duschstrålen) så blev min påskledighet inte riktigt vad jag hoppats på. Fast kanske blir den lite längre? Hmm, nä, jag ska försöka släpa mig till jobbet imorgon. Jag smittar inte men frågan är om jag orkar ta mig ur sängen.

Nä, nu ska jag vila ögonen och försöka gå upp lite i vikt. Ett stort vattenglas får duga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela