vismut

Vem får pussa flest flickor i Mjölby?

Publicerad 2009-04-03 20:24:56 i Allmänt

Den här veckan har allt jag gjort blivit dåligt. Inte det att jag gjort ett dåligt jobb, det har bara inte fungerat. Och har det fungerat har det blivit fult eller nått. Jaja, nu är det fredag. Och det bästa med den här fredagen är att ingen har varit inne i min lägenhet och tagit bort handtaget till balkongdörren ännu (balkongen ska renoveras) så jag kan sitta där i supervädret som kommer i helgen. Har fått ett önskemål om frukostätning på min balkong men det är det kanske lite tidigt för, tyvärr.

Ikväll då? Som vanligt är fredag kväll=trött kväll och dessto mer idag då jag tog med Åsa på hennes första (och sista) bodyattack-pass. Ja, idag var det inte lika roligt som det brukar vara men trött blev jag ändå så det blir bara internet och soffan ikväll.

För er som inte var uppe och tittade på TV tidigt imorse kommer här en länk: http://svtplay.se/v/1507065/gomorron_sverige/3_4_06_45?cb,a1366518,1,f,102831/pb,a1366516,1,f,102831/pl,v,,1507305/sb,p102831,1,f,-1  (Update: Oops! SVTplay tar visst bort inslag snabbt. Sorry ni som missade!)

Spola fram till 6min och titta. Själv funderar jag på hur hans mamma ser ut och att han lär bli politiker.

Svaret på frågan i rubriken kommer nog i samma videoklipp om ni orkar fortsätta titta (eller spola till 12.20) även efter minut 8.



Och för alla er nördar där ute kommer en länk till: http://www.youtube.com/watch?v=SmwlzwGMMwc&feature=related

Kommentarer

Postat av: SofiaA

Publicerad 2009-04-04 22:02:28

Fy fasiken, nu är pollensäsongen här. Låter som en astmatiker när jag springer nu..Konstigt hur jag alltid lyckas glöma bort att det blir så här varje år.. :)

Hoppas du slipper pollenbesvär!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela