vismut

Ändrade planer

Publicerad 2009-08-26 21:23:50 i Allmänt

Efter jobbet låg jag i soffn några minuter och bestämde mig för att i helgen - då ska jag åka runt och titta på vad det finns för bilar jag kan tänka mig att köpa samt att jag måste fixa mig ett parkeringstillstånd. Tji fick jag.
Straxt efter var det dags att skynda till bion och när jag skulle hoppa på cykeln var det precis samma fenomen som förra gången den var trasig. Hjulet låser sig. Jag lyckades få loss låsningen men när jag provcyklade den (för en sekund trodde jag att den var ok...) blev det helt plötsligt en tvärnit. Så nog ska jag åka runt och titta på fordon i helgen men tyvärr DBS, Skeppshult och crescent (INGEN MERIDA) istället för Toyota, Skoda etc.

Bion då? District 9. Filmen hade "allt". Komedi, sci fi, splatter, drama, action, thriller. Dessutom hade den ett budskap. Vill jag se den igen? -Nej, men jag måste nog se den förmodade uppföljaren...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela