vismut

Ingelsson et yeeea!

Publicerad 2009-08-04 20:54:04 i Allmänt

Yes! Idag blev min första förstanamnsartikel accepterad av Plant and Cell Physiology! Gött, nu kan jag gå vidare med andra, roligare, projekt.

Idag var det alltså planerad båttur på Roxen men det blev inte något för båtmotorn krånglade. Det blev lite svordomar från Johan, lunch, fika och så tog jag ett dopp i alla fall.

Nu har de första nya fiskarna fått flytta in i mitt "nya" akvarium. Blå dvärggurami. När jag var nere och köpte dem frågade jag om de andra som jag vill ha, de dyra. Just nu hade de dem inte hemma men om några veckor ska de ha en kampanj där just den här arten ingår och de kommer säljas "till ett mycket förmånligt pris"...


En av två dvärggurami


Två phyllisar hade ramlat från min physalisplanta. De var goda!


Kommentarer

Postat av: SofiaA

Publicerad 2009-08-05 07:33:13

Grattis till artikeln!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela