vismut

Flykting i Motala

Publicerad 2009-08-03 11:05:28 i Allmänt

När jag äntligen blivit frisk insåg jag att det inte fanns speciellt mycket att göra i Linköping så jag flydde till Motala över helgen. Det har inte blivit speciellt mycket gjort här heller men vi har plockat svamp både lördag och söndag. På lördagen hittade vi ganska så mycket men på söndagen blev det knappt något alls. Istället hittade pappa ett älghorn!


På lördagen hittade vi svamp


Pappa har fått något problem med knät och släpade på en krycka i skogen...


Enhorning

Jag har också läst på om de nya fiskarna jag tänkt köpa till mitt akvarium. Tyvärr så har de visst gått upp i pris. Sist jag tittade efter dem kostade de 35kr styck men nu var de uppe i 59:- och jag vill ha 10st så nu är det inte alls säkert att jag köper den här arten. Men fina är de!

Aquarticles.com

Imorgon ska jag ut med båt på Roxen och så börjar hårdträningen igen. Så tråkigt att man måste smyga igång med träningen efter uppehåll! Men det är väl lika bra. Jag har inte gymmat sen någon gång i juni så jag ser inte fram emot träningsvärken. Det ska bli intressant att se hur fort jag går upp i vikt igen. Just nu är jag 8kg lättare än jag var i februari/mars så ska jag komma dit igen motsvarar det en viktökning på 1kg/mån. Mycket mat blir det...

Kommentarer

Postat av: SofiaA

Publicerad 2009-08-03 20:27:37

Har du inte tappat massa vätska under sjuktiden också kanske? Så det är kanske inte är så illa som 8 kg muskler..

Postat av: Björn

Publicerad 2009-08-03 21:19:18

Nononono! Det är absolut inte så illa som 8kg muskler, något enstaka kanske men det mesta är/var fett! Beach 2009 vet'u :-)

Postat av: SofiaA

Publicerad 2009-08-04 07:56:05

Jamen då så! Bra jobbat säger jag då!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela